torsdag 29 april 2010

baka.se

För några dagar sedan fick jag mail där det stod att jag var en av dom utvalda som får en förhandstitt på en ny receptsite, baka.se som blir klar sommaren 2010.
Jätteroligt tyckte jag som läser bakböcker och googlar bakrecept allt som oftast och aldrig kan få för många recept... :-)

Dom ville ha hjälp med recept på goda bakverk och givetvis skickade jag iväg några av mina favoritrecept, bl.a på dom här Blåbärsformarna som jag bakade för några dagar sedan...
Vi passade på att ta årets första kaffepaus utomhus i solskenet och även om det var lite kallt och blåsigt njöt vi alla av både solen och Blåbärsformarna.
Idag är det långt ifrån så här vacker väder här och tyvärr verkar det som om hela helgen blir lika regnig så vi får nöja oss med att drömma om soliga, varma dagar tillsammans...


Receptet på Blåbärsformarna får ni hålla utkik efter i sommar på baka.se! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar