tisdag 16 november 2010

Paket från Euracon


Förra veckan var nästan som Julafton hemma hos oss eftersom jag förutom Muminformarna också fick ett paket fyllt med en massa baksaker från Euracon.
Jag använder sedan tidigare ganska mycket av Euracons Bruno artiklar, t.ex. dom Amerikanska Muffinsformarna, som är suveräna när man vill göra lite större muffins och formen behöver vara stadig för att hålla formen under gräddningen.
Konfektformarna är ett måste till julgodiset och kommer snart att användas till årets första hemgjorda kola. :-)

Jag har redan hunnit med att testa dom vita bakelseformarna också och vad jag fyllde dom med ska ni också få se så småningom... ;-)


Ni som har följt bloggen en tid kommer kanske ihåg att jag tidigare fått en massa fina bakformar och tårtbrickor hemskickade från Siluett of Sweden och det är många som frågat mig om dom underbara formarna finns att köpa någonstans.

Nu kan jag ju samtidigt passa på att berätta att en del av formarna, t.ex. dom fina Retroformarna, numera ingår i Euracons Bruno serie och finns att köpas här i Finland i t.ex. Citymarket, så nu har alla chansen att få testa dom fina formarna.

Tusen Tack till Euracon för alla dom fina produkterna! :-)

1 kommentar:

  1. Hej.
    Lite nyfiken på hur du gör för att få så många gratisgrejor hemskickade. Deltar du flitigt med inlägg på andras sidor för att göra reklam för din sida eller har företagen hittat dig bara?
    Roligt med produktprover!

    SvaraRadera